Ledigt jobb
Account Manager med säljfokus
Är du en självmotiverad och kommunikativ person med en talang för att skapa relationer över telefon? Vill du vara en del av ett dynamiskt team och bidra till företagets tillväxt? Då kan du vara den vi söker!
Rollbeskrivning
Som Account Manager är det ditt ansvar att boka kvalitativa möten. Inför varje möte har du gjort en grundlig egen research och använder även våra många referensprojekt.
Du kommer dagligen att vara i dialog med beslutsfattare i det svenska näringslivet, från såväl privat som offentlig sektor. Dialogen från kund till kund varierar givetvis mycket, men du ska snabbt kunna anpassa dig till olika personligheter och väcka ett intresse.
Efter 1 år förväntar vi oss att du tar nästa steg som Key Account Manager och avhåller dina egna möten via Microsoft Teams, med starkt stöd av våra interna verktyg.
Du kommer bli en del av ett team på ca 4 personer där din Team-Leader ser till att du får en bra start samt alla verktyg du behöver för att kunna lyckas med båda dina egna och teamets mål. Tillsammans hjälper ni varandra att växa och utvecklas för att uppnå er fulla potential.
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att:
- Genomföra ca 100 samtal per dag till potentiella kunder
- Arbeta med att boka in minst 8 möten per månad
- Använda och uppdatera vårt CRM-system med relevant information
- Jobba med att utveckla samarbetet med dina kunder
Vad erbjuder vi dig?
- En fast lön med en attraktiv provisions- och bonusmodell baserad på prestation
- En gedigen introduktion och kontinuerlig utbildning
- En trevlig och stöttande arbetsmiljö med fokus på samarbete och utveckling
- Möjlighet att bli Key Account Manager efter 1 år
Vi förväntar oss att du
- har erfarenhet av försäljning på telefon
- letar efter en arbetsplats du vill utvecklas i
- drivs av att kunna vända ett ’nej’ till ett ’ja’
- talar och skriver flytande affärssvenska och behärskar engelska
Låter detta spännande?
Vi ser fram emot din ansökan! Ansökningar genomgås löpande, så skicka hellre din ansökan idag än imorgon. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att mejla in till karriar@jssverige.se eller på telefon: +46 40 699 09 43
JS Sverige är en av hörnstenarna i den internationella marknadsförings- och mediekoncernen JS World Media. JS Sverige grundades i Malmö 1996 och idag är vi 60 kompetenta kollegor som arbetar över hela Sverige. Målet är att våra produkter, tjänster och prestationer ska skapa mervärde för våra kunder och annonsörer i Sverige.
JS World Media-koncernen består som helhet av 500 mycket kompetenta kollegor som arbetar i nio länder runt om i Europa. Varje år hjälper vi över 30 000 privata företag, offentliga kunder och organisationer – samt deras leverantörer och affärspartners – med skräddarsydda kommunikationspaket. Paketen innehåller rätt blandning av innehåll och media, såsom film, video, webb och interaktiva och tryckta broschyrer.
Frågor?
Är du nyfiken på hur det är att jobba på JS Sverige? Eller har du en specifik fråga om en tjänst? Du är alltid välkommen att kontakta oss. Vi svarar gärna på dina frågor!